Ängelholms Montessoriförskola

Vår ambition är att vår förskola ska vara en plats där varje individ ska växa positivt i alla avseende

Föreningen

Ängelholms Montessoriförening är en ekonomisk förening där föräldrar och personal är medlemmar. Denna verksamhetsform gör att du som förälder har en unik möjlighet att vara med och påverka ditt barns förskoletid, samtidigt som vi har en engagerad personalgrupp.

Förutom årsavgiften på 400 kr är det inte dyrare att ha sina barn hos oss än på kommunala förskolor. Som medlem förväntas du dock delta i storstädning två gånger per år och du kommer också att ges möjlighet att sitta i styrelsen under en period av ditt barns förskoletid.

- Ängelholms montessoriförening
Nyhemsleden 2
262 57 ÄNGELHOLM
E-post: amf@angelholmsmontessori.se